Actief binnen de verkiezingen

30 maart 2002

Actief binnen de verkiezingen

15 mei aanstaande is het alweer zover, de landelijke verkiezingen. Een bericht over het socialer maken van Assen.

De uitslag van de gemeenteraadsverkiezingen, was voor ons bevredigend. Een zetel en nu hebben we de mogelijkheid om het waar te gaan maken. De komende vier jaar gaan we ons inzetten voor een socialer Assen. Natuurlijk streven we ernaar om over vier jaar de gemeenteraad te bestormen met meer zetels. Liefst vier! Maar vooralsnog laten we de gemeenteraadsverkiezingen even achter ons.

Een knallende afsluiter, dat was het zeker; de Dag van de Tomaat in Burgers' Zoo.
Meerdere leden hebben hun interesse getoond en zijn mee geweest. Het was een stralende dag. Maar naast de afsluiting van de gemeenteraadsverkiezingen, was daar het startschot! Het startschot voor de landelijke verkiezingen.

15 mei aanstaande is het alweer zover! De landelijke verkiezingen. Uiteraard valt daar ook dit jaar een hoop te doen en te bereiken. Dit jaar misschien nog wel meer, door de opmars van de veelbesproken LPF (Lijst Pim Fortuyn) en LN (Leefbaar Nederland). Jan Marijnissen wil het graag tegen Pim Fortuyn opnemen in een debat, maar helaas heeft Pim zijn uitnodigen afgeslagen en Jan Marijnissen werd niet uitgenodigd. Dat laten we natuurlijk niet over onze kant gaan!

Verkiezingsmateriaal wordt besteld en mensen worden opgetrommeld, want ook hier in het noorden willen we onze stem laten horen. Daarbij hebben wij steun nodig. Uw steun. U kunt dat op verschillende manieren doen. Uiteraard kunt u lid worden van de SP, u ontvangt dan elke maand de Tribune, een blad van de SP waarin u maandelijks volledig op de hoogte wordt gehouden van het reilen en zeilen binnen de SP. U kunt dan ook actief meewerken. Wij zoeken nog mensen die willen plakken, folderen, stands bemensen, stukjes schrijven voor deze website en intern bezig willen zijn met het uitzoek- en voorbereidende werk. Mensen die willen meepraten en meedenken. "Mensen die ook een socialer Nederland willen." Spreekt een van deze onderwerpen u aan? Dan kunt u contact opnemen met bestuur.

Aangezien campagne voeren, zowel als actie voeren geld kost zijn wij ook altijd erg content met vrijwillige donaties. Daarvoor kunt u geld overmaken op rekeningnr. 3146835 tnv. SP Assen. Of contact opnemen met de penningmeester. En als laatste en zeker niet onbelangrijkste: we rekenen op uw stem!

Als u meer wilt lezen over de standpunten van de SP, of het landelijke verkiezingsprogramma kunt u natuurlijk altijd kijken op de landelijke website, of contact opnemen met het bestuur.
Ook als u meer wilt lezen over actief zijn binnen de partij kunt u bij ons terecht.

Vergeet u dus niet 15 mei naar de stembus te gaan?

Laat uw woede hand in hand gaan met het goede dat u doet: Stem voor, stem SP!