WMO Actie Assen

1 april 2007

WMO Actie Assen

Op zaterdag 31 maart heeft de SP afdeling Assen een WMO actie gehouden op het Koopmansplein in Assen. Er waren tientallen mensen met vragen over de WMO en de invoering ervan. Verder was er gelegenheid om een enquête- en klachtenlijst in te vullen. Hier werd veelvuldig gehoor aangegeven.

Aan de hand van de enquête en klachtenlijsten gaat de SP een inventarisatie maken van de problemen die mensen ervaren bij de invoering van de nieuwe WMO (Wet Maatschappelijke Ondersteuning. De SP Assen wil de gevolgen van de invoering van de WMO inventariseren en gebruiken bij de evaluatie in de gemeenteraad, maar ook via soortgelijke acties op straat.

Heeft u de enquête nog niet ingevuld? Voor de enquête kunt u terecht op assen.sp.nl. Contact opnemen met het meldpunt kan via assen@sp.nl of 06-45139764. De SP biedt de uitkomsten van het meldpunt en enquêtes binnenkort aan aan de gemeente. Verder informatie hierover volgt.