ZomerSPelen een succes

31 augustus 2003

ZomerSPelen een succes

Afgelopen zaterdag hadden wij een geweldig leuke dag op het Koopmansplein; de zomerSPelen. En zoals altijd wanneer je ergens naar toe leeft, is het veel te snel voorbij. Weken hebben wij ons voorbereid. Leden uitnodigen, spellen bestellen, pleinindeling, materiaal aanschaffen, knutselen, borden maken, pers contacten, een draaiboekavond enz, enz... En nu? Nu is het alweer voorbij, helaas. Maar we kunnen terug kijken op een hele geslaagde dag! Helaas waren er 3 buien, waarvan 2 flinke. Toen zakte de moed ons wel heel even in de schoenen. Maar gelukkig liet de zon zich ook heel wat uren zien, en met een aantal handdoeken en een paar stukken plastic was de waterschade goed te beperken.

Alle spelletjes werden druk bezocht en echte toppers waren vooral het blikgooien (op koppen van het kabinet en plaatselijke punten), het mega springkussen, het levend ganzenbord (kom-in-verzet spel), het zwembadje vol sponzen en natuurlijk de informatiestand.

Veel mensen waren in voor een discussie of een informatief gesprek en we hoorden ook heel wat klachten over de andere partijen en het nieuwe kabinet. Ook waren het referendum en de quiz behoorlijk in trek. Winnaars en uitslagen staan ook op deze site vermeld. (uitslag referendum) Met alle opmerkingen en suggesties uit gesprekken en de ideeënbus kunnen we er weer flink tegenaan, dus het nieuwe politieke seizoen is nu weer echt van start gegaan!

Ongeveer 35 leden hebben ons op zaterdag geholpen bij het opbouwen en afbreken, en bij de spelletjes en informatiestand gestaan. Van een aantal mensen kregen we donaties en ook hebben we weer nieuwe leden erbij gekregen. Via deze weg wil ik al deze mensen bedanken voor hun inzet! Want afgelopen zaterdag is maar weer eens gebleken: zonder leden geen SP!

Natuurlijk zijn er van de Zomerspelen ook foto's gemaakt, deze zijn hieronder te vinden.