SP actief in Assen voor Statenverkiezingen

20 februari 2011

SP actief in Assen voor Statenverkiezingen

Zaterdag 19 februari was de SP in Assen weer actief om inwoners te informeren over de verkiezingen op 2 maart. Op en rond het Koopmansplein werden folders en de welbekende sponsjes uitgedeeld en zijn veel gesprekken gevoerd.

Jan Broekema (fractievoorzitter SP Assen) : "We kregen veel positieve reacties, veel mensen die voor een sociaal Drenthe willen kiezen maar ook zeer veel mensen die de plannen van Wilders, Rutte en Verhagen ontzettend slecht vinden, hun protest op 2 maart willen laten horen. Zo sprak een mevrouw mij aan, vertelde dat ze 81 jaar was en ze haar hele leven CDA had gestemd, maar klaar was met de samenwerking met de PVV, en klaar was met het harde en asociale beleid van het CDA en VVD. Ze wil graag SP gaan stemmen. Heel bemoedigend en goed om te horen."

Volgende week staat de SP weer in het centrum van Assen, maar worden er ook op verschillende dagen de wijken van Assen bezocht om daar folders te brengen en vooral met mensen in gesprek te gaan.
Wilt u meer informatie, een folder of programma ontvangen: mail naar assen@sp.nl