Vragenlijst / enquête voor de leden van SP Assen

12 november 2010

Vragenlijst / enquête voor de leden van SP Assen

Met behulp van deze vragenlijst proberen wij een zo goed mogelijk beeld te krijgen van ons ledenbestand. Zoals u weet is de SP een zeer actieve partij. We willen graag zoveel mogelijk leden betrekken bij onze (vrijwillige) werkzaamheden. Deze werkzaamheden zijn zeer divers. Naast fractie- en bestuurswerk zijn veel leden actief bij het verspreiden van de Tribune, folderen, flyeren, actievoeren, binnen de kerngroep, de hulpdienst, de nog op te zetten werkgroepen, en ga zo nog maar even door.

Graag willen wij meer van u als lid van de afdeling weten zodat wij u gericht kunnen benaderen als we hulp nodig hebben bij bijvoorbeeld acties, of als we meer informatie zoeken over een bepaalde wijk of politiek actueel onderwerp. We zoeken bijvoorbeeld mensen die werkzaam zijn in de gezondheidszorg, het onderwijs, hulpverlening en dergelijke die we kunnen bellen om vragen te stellen over politieke onderwerpen die hiermee te maken hebben. Wij willen u daarom vragen om de vragenlijst in te vullen en online te verzenden. Uiteraard worden uw gegevens uitsluitend gebruikt door de ledenadministratie van de SP afdeling Assen en nimmer verstrekt aan derden.

Om naar de vragenlijst te gaan klik HIER