Buurten in de buurt in Assen Oost

19 maart 2009

Buurten in de buurt in Assen Oost

Zaterdag 14 maart zijn er weer een flink aantal SP-ers de buurten ingetrokken. Nu niet in een winkelcentrum, maar huis-aan-huis bij de mensen langs. Wat speelt er in uw buurt en wat vindt u van de plannen voor het doortrekken van de Rondweg. Buurten in de buurt in Assen-Oost.

Tweede Kamerlid Paul Lempens in gesprek met een buurtbewoner

Bestuur- fractie- en actieve leden brachten samen met SP Tweede Kamerlid Paul Lempens een bezoek aan Assen-Oost, en dan vooral de buurten aan de buitenkant van de wijk. Dit omdat we graag van de inwoners willen horen hoe zij denken over de mogelijke aanleg van de rondweg in dat gebied. Ook werden de ZO kranten uitgedeeld en werden er gesprekken gevoerd over hoe het de mensen in deze buurt bevalt om er te wonen.

Het is prettig wonen voor de meeste mensen, al maken veel mensen zich zorgen om de inbraken van de afgelopen maanden. Door verschillende bewoners werd er aandacht gevraagd voor zwerfvuil en het opknappen van flats.
Over de rondweg waren de meeste buurtbewoners het eens. Doe er geen onderzoek na, zoek andere oplossingen voor

SP-ers verdelen krantjes bij de bakfiets