Een avondje kredietcrisis wat is het, wat merkt Assen ervan ?

7 november 2008

Een avondje kredietcrisis wat is het, wat merkt Assen ervan ?

Vanaf begin oktober 2008 beheerst de kredietcrisis het dagelijkse nieuws.

Maar wat is de kredietcrisis nou eigenlijk ? Zijn dat instortende banken en dalende huizenprijzen ? Of is het een tijdelijke inzinking van vertrouwen in de financiele instellingen en komen we dat wel weer te boven.

Wie er meer van wil weten en erover mee wil praten is harte welkom op maandag 10 november om 20.00 uur.

Er vindt dan een openbare actualiteitsbijeenkomst plaats waarbij de gevolgen van de kredietcrisis voor de Asser bevolking centraal staan. De bijeenkomst is een initiatief van de PvdA, CDA, VVD en SP in Assen.

Jan Tingen, directeur GKB Drenthe, Jaap Kuin, PvdA wethouder Assen, Gert Udding, oud-bankdirecteur en VVD statenlid, Siemen Vegter , accountant en fractievoorzitter CDA en anderen laten hun licht over de crisis schijnen. Wat het is, hoe de dingen met elkaar zijn verbonden en of Assen er iets van gaat merken.

Assenaren kunnen hun vragen stellen, meediscussieren en onderwerpen inbrengen.

De bijeenkomst wordt gehouden in het gebouw van de GKB, Overcingellaan 15, 9401 LA in Assen en begint om 20.00 uur. De toegang is gratis, iedereen is welkom.