Ledenvergadering 29 mei

2 juni 2006

Ledenvergadering 29 mei

Op de ledenvergadering van 29 mei jl van de SP afdeling Assen is er door de leden gesproken over de onstane situatie binnen de afdeling. Er was ruimte om samen te praten, vragen te stellen en de verschillende visies te verwoorden. De avond werd druk bezocht door de leden, er waren 40 leden aanwezig. Tijdens de vergadering heeft de voorzitter, Hans Prins, zijn functie als voorzitter vrijwillig neergelegd. Eerder deze week heeft Richard Roffel aangegeven te stoppen met zijn werkzaamheden als bestuurlid van de afdeling.

Het bestuur bestaat nu uit 5 mensen, en heeft de opdracht meegekregen de komende maanden samen met de fractie en alle andere betrokken leden de afdeling verder op te gaan bouwen, dit gebeuren achter ons te laten, en op een positieve manier verder te gaan. Er zijn dan ook voldoende nieuwe, goede en positieve initiatieven. Zo zijn er plannen om te starten met een rood-werkgroep, zijn er veel leden die hebben aangegeven om in de kerngroep actief te zijn en acties te willen opzetten en ondersteunen. Ook zijn er mensen nodig die het bestuur willen ondersteunen, uitbouwen en versterken en wordt de fractieondersteuning verder opgezet en uitgewerkt.

Er is veel enthousiasme om op een positieve manier samen deze sterk groeiende afdeling met nu al meer dan 300 leden verder uit te bouwen, en Assen veel socialer te maken.

Bestuur afdeling Assen