ZomerSPelen!

12 augustus 2003

ZomerSPelen!

30 augustus is het eindelijk zo ver, de SP Assen Zomerspelen, op het Koopmansplein in Assen. Een plein vol muziek, spelletjes, discussie en informatie. Een dag om kennis te maken met de SP, om je er juist meer in te verdiepen, of om je gewoon te vermaken!

Wat is er allemaal?

Om te beginnen natuurlijk een informatie stand. Een stand waar je al je vragen kwijt kunt en eventueel wat informatie kunt meenemen om thuis nog eens rustig door te lezen. Natuurlijk zijn daar ook de bekende SP artikelen te koop, zoals linnen tassen, pennen, stickers, muismatten, speldjes, cd's en noem maar op. Verder hebben wij gedacht aan jong en oud. Wat dacht u van grabbelen en kleuren, blikgooien, steltlopen of sjoelen? Maar er is ook een springkussen, een graffitiwall en een levend ganzenbord. En alle spelletjes hebben een politiek thema. En ondertussen is er live muziek, wordt er een referendum gehouden en er is een quiz met leuke prijzen (wat dacht u van een kaart voor festival Tomaat en het nieuwste boek van Jan Marijnissen?)

Voor een natje en een droogje is er natuurlijk ook ruimte. We hebben daarom aan de plaatselijke middenstand gevraagd of zij hun terras uit willen breiden tot op het Koopmansplein.
En uiteraard lopen de bestuursleden van SP Assen en ons Raadslid rond zodat u vragen kunt stellen, en wie weet, ontstaat er nog een pittige discussie.

Uiteraard is iedereen zaterdag 30 augustus welkom om te komen! Lid of geen lid, SP-er of juist niet. Voor sommige spelletjes vragen wij overigens wel een kleine bijdrage, om de kosten wat te dekken.
En misschien heeft u wel zin om te helpen bij de spelletjes, kunt u leuke muziek maken of juist goed schminken? Vul dan even onderstaand formulier in, en wij nemen zo snel mogelijk contact met u op! Zie ik u de 30e? We staan er tussen tien en vier!