Wij zijn er klaar voor, u ook?

28 augustus 2003

Wij zijn er klaar voor, u ook?

Afgelopen woensdagavond hebben wij in het Stadhuis een overleg gehad met alle mensen die zich vrijwillig inzetten voor de zomerspelen. De opkomst was geweldig, de sfeer was goed en zeer enthousiast.

We hebben deze avond de puntjes op de i gezet, en iedereen heeft zich ingeschreven om bij een of meer onderdelen te gaan staan, te helpen opbouwen, afbreken of EHBO te verlenen wanneer nodig. Bij deze wil ik al deze mensen alvast bedanken voor hun steun. Want zonder vrijwilligers en enthousiaste leden, kan SP Assen niets bereiken! We zijn helemaal voorbereid, behalve op slecht weer. Laten we dus maar hopen dat de regen nog een dagje op zich laat wachten.

Wanneer u ook de handen uit de mouwen wilt steken, dan kan dat altijd. Vul dan snel onderstaand formulier in en wij nemen contact met u op. Nog sneller is een telefoontje plegen naar Marijke van den Broek.
Wij zijn er dus helemaal klaar voor, aanstaande zaterdag Zomerspelen op het Koopmansplein. U komt toch ook?