Cascade actie in Hoogeveen succesvol

5 juni 2003

Cascade actie in Hoogeveen succesvol

Zoals eerder aangekondigd op deze site voerden de SP-ers in Hoogeveen (afdeling in oprichting) een actie om duidelijk te maken dat het "kunstwerk" de Cascade voor mensen die slecht ter been zijn onbegaarbaar is. De brug is te stijl en daar moet verandering in komen!

Tijdens de koopavond werd het winkelend publiek aangesproken door een 5 tal leden van de SP Hoogeveen, bijgestaan door een delegatie van de SP Assen. Met spanddoeken werd een van de bruggen versierd en er werden folders uitgedeeld aan het winkelend publiek. Hoewel het rustig was voor een koopavond, waren de reacties niet minder enthousiast. Het bleek dat ook moeders met kinderwagens de grootste moeite hebben om de bruggetjes te passeren. Binnen een uur hadden ruim 160 mensen hun handtekening geplaatst. Een schitterend resultaat.

Inmiddels zijn de handtekeningen + een begeleidende brief opgestuurd aan het gemeentebestuur. Wij houden u op de hoogte.

Meer weten over de afdeling in Hoogeveen? Neem dan contact op met:
SP-Hoogeveen i.o.
e-mail: hoogeveen@sp.nl.