Warme soep en de SP erg in trek

6 januari 2003

Warme soep en de SP erg in trek

Zaterdag 4 januari stonden wij op het Koopmansplein met een stand. En met succes! De soep was op sommige momenten niet aan te slepen en veel mensen kwamen speciaal naar onze stand voor de samenvatting van het verkiezingsprogramma. Ook hebben we weer wat donaties mogen ontvangen, zowel op de stand als via de girorekening. Onze hartelijke dank hiervoor. Al het geld dat wij ontvangen uit donaties gebruiken wij voor acties en materiaal en dan is elke Euro welkom.

Zoals ik al schreef was de soep soms niet aan te slepen, het was namelijk erg koud, maar zeker de moeite waard. Veel mensen hebben informatie ingewonnen, zo wordt het toch weer wat makkelijker om de keuze te maken op 22 januari.

Mocht u dit alles gemist hebben en ook graag meer willen weten over onze standpunten? Of heeft u nog een specifieke vraag aan het bestuur van afdeling Assen, of aan Marijke van den Broek, ons Raadslid? Komt u dan gerust langs op zaterdag 11 januari. Dan staan we weer op het Koopmansplein, van 11.00 tot 16.00.
En ook dan delen we warme soep uit, maar deze keer vanuit de caravan.

Wie weet, tot zaterdag!